dans é livet

imorgon har jag gått en vecka i skolan, helt sjukt vad tiden flyger! Jag har hunnit få mina första läxor och det känns bra för i år har jag en helt annan inställning till skolan, jag har har siktat upp mot dem högre betygen och jag har lovat mig själv att hålla den här inställningen vilket jag vet att jag kommer göra.
 
Igår började jag på base igen och det är alltid kul att återigen träffa mina prima ballerinor ur alhankogrupen och dessutom har vi fått två nya lärare den här terminen, josephine jewkes och pirjo blomqvist och dem är såååå duktiga. Båda jobbar även på ksb också, så nu har jag bra lärare som kan förbereda mig inför vårens kommande auditions. Det känns bra och anneli sprang runt och var jätteglad eftersom terminen hade börjat sååå kul med glada och trevliga människor, base23 är bäst! 
 
från och med imorgon börjar alla mina träningar, så imorgon har jag stretch och träning med val på balettakademien, det kommer att bli bra, jättebra med modern jazz för min del. Har ju utökat min träning med 3 extra pass den här terminen vilket betyder att jag kommer att dansa 11 pass i veckan, det kommer bli SKITKUL!Träffade även adam inne på dance and gymshop i helgen, saknar honom så mycket fast det gör nog hela klassen.. Ha en bra söndag allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0