Base23

herregud säger jag bara. Stressen och paniken kommer efter mig som tsunamivågor. Inom omloppet av en månad så har jag gått ut ettan på gymnasiet och mitt plugg ligger långt efter mig.. har så mycket att göra sista veckorna nu att jag donno what to do, men det är då ska man andas ut och ta ett djupt andetag och skriva in i kalendern vad man ska göra och sedan köra sista racet!

Idag efter skolan begav jag mig ner på stan för att möta upp Linnéa över en fika och lite dansprat. Så mysigt! vi pratade om hur mycket vi har utvecklats sedan vi började träna i höstas tillsammans, tänk så fort tiden går och hur mycket man både förändras och utvecklas. Det känns så bra att utvecklas för jag vet att toppen kommer man aldrig att nå, inom klassisk balett finns det alltid grejer att utvecklas i.

Snart ska jag bege mig till base23 som är min dansskola, sista kursen för terminen är ikväll och det är lite tråkigt med tanke på vilka underbara människor som har surrat omkring mig under den här terminen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0