seven

På lyckohetsskalan från 1- 10 så ligger det nog på 7. Skolan är snart slut, fick reda på att jag har höjt mig i ett ämne som jag trodde att jag inte skulle göra, jag ska på dansläger om två veckor, om ca 30 dagar flyger jag till norra delen av Afrika, jag läser blondinbellas nya bok och är helt fast- love it, så ja, jag mår verkligen jättebra just nu. Snart ska jag även ner på stan och köpa ytterligare en klänning(köpte en igår också.....) sen ska jag upp till jobbet, där jag trivs som fisken i vattnet, 4 timmars jobb och sedan beger jag mig hemåt. Ha en riktigt bra tisdag så firar vi nationaldagen imorgon, den firas med en lunch med finaste vännerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0