Louis Vuitton

Den här veckan har bestått av så sjukt mycket plugg att jag har grävt ner mig bland alla dessa böcker. Ekonomiprov och uppsatser som ska in, men nu är nästintill allt avklarat förutom två arbeten och sedan går jag på sommarlov så det känns ju ganska så skönt! få sätta in slutspurten just nu. Har inte heller hunnit med och tränat så imorgon blir det en springtur och sedan är det bara att sätta sig framför plugget igen... det allra sista måste in. Herregud vad jag tjatar om plugg, hur kul är det egentligen?? Men tillbaka till verkligeheten, min lilla väsksamling som jag har(som dock inte är så liten längre... hehe) Jag funderar starkt på att köpa en LV väska, i speedy modell. Har tänkt på det längre nu eftersom att min juicy couture inte duger längre, behöver liksom någon uppdatering. Tyvärr så ligger dessa väskor runt alldeles för många tusen för min plånbok så jag tänkte mig vintage, letar efter någon fin på tradera just nu som jag kan haffa. Hör gärna av er om ni vet om någon fin i speedy modellen eller någon annan fin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0