utdöende

jag har inte bloggat på år och dar!!!!!!!!! tjalalla, dåligt gjort av mig.. men nu är jag tillbaka igen och bättre ska det bli! Det här kommer bli en dansblogg och vad som händer i mitt liv, med tanke på att det enda jag har gör är att dansa så blir det en hel del dans. Under hela den här sommaren har jag jobbat och slitit som ett djur och dansat lite på sidan av, för att kunna nå mitt mål 2013- Dansläger i london eller usa, så behöver jag slita och work hard!! och det är riktigt kul faktiskt. Så gissa vad jag ska gjort/göra nu? Jag har tidigare idag tränat med min privattränare Galina och om en timme ska jag iväg till jobbet, vi hörs om nån dag igen. Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0