Lördag

Det är helghelghelg! Dock är den snart över och min morgondag eller dagen nu, kommer att spenderas med jobb i stan och sedan framför massa plugg. Tidigare idag har jag tränat och jag tror att det här var min lilla lyckodag med tanke på att min sträckning i benet är borta, min tränare pressade ner mig i split och jag kände ingenting!! lyckorus! Nu ikväll har jag varit forever-alone, hehe. Men jag har haft kvalitetstid med mig själv och bara tagit det lugnt, jag skulle egentligen ha begett mig till personalfest på jobbet men med det här tråkiga vädret lockade det inte särskilt mycket. Så ikväll har jag tagit mig ett jacuzzibad, ätit choklad och hallon. Dessutom åt jag gino framför en mysig film. Så jag har helt enkelt haft en lugn skön dag, hoppas ni har haft det lika bra för nu ska jag se om john blund kanske hoppar in genom fönstret.... eller på något annat sätt lyckas få mig att sova. Goodnight



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0