Känne

Mysigt. Badtunna. Påskmat. Grillat. Släkt. Hundar. Ensamt boende. Cross. Fyrhjuling.
Dem senaste två dagarna kan jag nog beskriva med dem här orden med känslan inbakat. I torsdags begav jag mig till vårat landställe i norrland och här kommer jag att hålla hus till på måndag, men det är ganska mysigt här. Jag brukar tröttna efter att ha varit här en timme, men den här påskhelgen har jag lagt näsan i allt plugg och har gjort klart två uppsatser och nu ska jag bara plugga matte. Igåkväll kom mina kusiner hit så åt vi påskmiddag och sedan gick jag och min kusin anders och badade i tunna. SÅÅÅ skönt och mysigt! det var otroligt fin himmel måste jag bara säga, full måne med polstjärnan. Ikväll så ska vi grilla mat och äta tillsammans med hela släkten och vi ska antagligen bada ikväll igen, så det blir mysigt.

Ha en bra påsk allesammans! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0