sunday

Det känns som att jag har gått upp hundrasjuttioelva kilo under dem här dagarna(endast 4 dagar...) så nu blir det träning när jag kommer hem. Känns så välbehövligt eftersom att mina tankar är väldigt spridda just nu, eftersom att jag inte har haft en enda normal träning på hela veckan och inte heller normal baletträning. Dagen spenderades mest med bröderna Anders och Fredde, vi drog oss mot närmaste by för att inhandla ännu mer godis. Begav oss hem och tillsammans myste framför både jönssonligan, big brother och bruce den allsmäktige. Den här helgen har varit både bra och dålig med några förändringar. Men jag kan avsluta med att säga att jag har världens bästa släkt på pappas sida, det är helt säkert. En söt vovve som heter Tyson försvann tidigare idag, eller han har sprungit bort så bröderna är ute och letar efter han. Medan dem gör det så ska jag kolla på det missade gossip girl avsnittet och mysa♥


gårdagen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0