April 16

Jag har haft ett SÅÅÅÅHÄR bra lov. Så skönt och välbehövligt det har varit och nu längtar jag hur mycket som helst efter sommarlov. Det har ju varit så skönt att bara få dega hemma i soffan och inte behövt göra någonting. weho. Men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller, jag har varken träning eller plugg idag och kom hem, super tidigt idag så man kan säga att jag har haft en dag extra. Imorgon börjar min träning igen och det känns skönt, men jag har kvar min sträckning som jag har haft sedan innan påsk så jag har ont ändå. Får ta och vila upp mig i sommar istället, men en bokad tid till sjukgymnasten är redan gjord så dit ska jag nästa fredag.

Helgen som var spenderade jag mycket med Frida och vi tog igen massa tid som vi har missat under det senaste halvåret med både middag, lunch och fika på olika dagar hel mys. I fredags såg jag, Malin och Rebecca på hungergames och jag rekommenderar den helt klart. Dessutom hade jag middag här med några fina i lördags och sedan blev det en god gino till det, muumms. Igår (söndag) så tränade jag på gymmet och begav mig sedan hemåt för att fira pappa som fyllt år.

Jag trodde att jag var ett hopplöst fall på att kunna få ett sommarjobb men nu har jag flera på lur och det känns så bra, ett som är helt säkert i alla fall. Dessutom har jag fått ett superduper jobb som jag ska jobba på nu innan sommaren börjar och det känns bra.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0