weekend

Livet går verkligen emot mig idag. Jobbade.Brände mig. Åkte hem. Glömde mina skor kvar. Måste tillbaka. Så snart ska jag kila tillbaka för att hämta min skor annars har väl dem första jobbdagarna gått bra, har varit otroligt kul, mot min förmodan. Jag har fått alla kort jag beställde för cirkus en vecka sedan och minnena väller fram, dessutom kom alla mina klänningar och blusar från Nelly igår och mitt humör gick från botten till toppen. Valborg har jag i alla fall planerat och tisdag lika så, fullt med träningar. Beställde ett par nya fina tåspetsskor som hade kommit i veckan och nu är dem sydda och klara så fina, älskar dem.

Just nu är mormor och morfar hemma hos oss och jag är så glad att dem är med oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0